google adsense

Liefdes zinnen...

Asik - Verliefd

Sana baktikça ne kadar mutlu oldugumu bir bilsen - Je moest eens weten hoe gelukkig ik ben als ik naar je kijk

Asik oldum - Ik ben verliefd geworden

Ask - Liefde

Askere gidince lütfen kendine çok iyi dikkat et - Let alsjeblieft goed op jezelf als je naar het leger gaat!

Askerligin bitene kadar burada seni bekleyecegim - Ik wacht hier op je
totdat je je diensplicht hebt vervult.

Askim - mijn schatje/lieverd

Ben çok utangacim - Ik ben erg verlegen

Beni sevdigini bilmem lazim - Ik wil weten of je van me houdt

Beni tanimak ister misin? - Wil je mij leren kennen?

Benimle konus, lütfen - Praat tegen me, alsjeblieft

Benimle evlenir misin? - Wil je met me trouwen?

Bir tanem(sin) - (je bent) Mijn enige

Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yer
aliyorsun - Iedere dag die we doorbrengen, neem je een steeds belangrijkere plaats in mijn hart en gevoelens.

Sana deli oluyorum - Ik ben helemaal gek op je

Sana tapiyorum - Ik adoreer je

Kalbin hâla bana açik mi? - Is jouw hart nog steeds open voor mij?

Karasevdaliyim - Ik ben hopeloos verliefd op je

Kendimi kötü hissediyorum - Ik voel me slecht

Kocaman öpücük yolluyorum! - Ik stuur je een XXL kus!

Sen bana Türkçe, ben sana Holandaca ögretirim, tamam mi? - Jij leert mij
Turks en ik jou Nederlands, ok?

Sen benim herseyimsin - Jij bent mijn 'alles'

Sen benim ilk ve son askimsin - Jij bent mijn eerste en laatste liefde

Sen benim rüyamdaki meleksin - Jij bent de engel uit mijn dromen

Sen çok güzelsin - Je bent heel mooi (voor een meisje)

Sen çok yakisiklisin - Je bent heel knap (voor een jongen)

Öp beni - Kus me

Öptüm canim - Ik kus je (heb je gekust)

Öptüm seni - kusjes( kan bij brief/sms)

Seni çok özlemistim - Ik heb je erg gemist

Seni her zaman düsünüyorum - Ik denk altijd aan je

Seni öpmek istiyorum - Ik wil je kussen

Seni seviyorum - Ik hou van je

Seni simdiden özledim - Ik mis je nu al

Seni (tekrar) görmek istiyorum - Ik wil je (nog een keer) zien

Tanidigim en tatli kisisin - Je bent de liefste persoon die ik ken

Tatlim - Mijn snoepje

Üzgünüm - Ik ben verdrieting

Yalnizim - Ik ben alleen

Yavrum - lekker ding

Sensiz ne yapardim? - Wat zou ik moeten zonder jou?

Sevgili - Lieve.(aanhef brief)

Sevgiler(le) - Met liefde (afsluiting brief)

Sevgililer günün kutlu olsun - Vrolijke valentijnsdag

Sevgilim - Mijn liefje

Sonsuz sevgiler - Eindeloze liefde (afsluiting brief)

Sensiz hayatimin tadi olmaz - Zonder jou heeft mijn leven geen zin.