google adsense

Liefde Smsjes 4

Je zei dat je niks van me zou stelen,
maar dat heb je toch gedaan.
Je hebt mijn hart gestolen en niet
meer laten gaan.

Senden hicbirsey calmam demistin
ama yinede yaptin
sen benim kalbimi caldin
ve geri birakmadin


steek maar in mijn hart,
maar ga niet te ver,
want daar ben jij


kalbime hancer sapla
ama fazla uzaga gitme
cunku orada sen varsin


Jij maakt
mijn hartje blij.
Niets in mijn leven
is zo mooi als jij.

Kalbimi mutlu ediyorsun
hayatimda senin kadar guzel hicbisey yok



Ga niet op zoek
naar de liefde,
maar wacht
tot de liefde
je vindt.


aski arama
ask seni bulana kadar bekle

ik zag je
ik wou je
ik heb je
ik hou je.

seni gordum
seni istedim
sana sahibim
seni seviyorum



als een druppel moest vertellen
hoeveel ik van je hou,
dan zou het de hele dag regenen
alleen voor jou..

eger bi damla seni ne kadar cok sevdigimi anlatsaydi
o zaman hergun senin icin yagmur yagardi



Ik hou van rozen en van jou
van rozen maar heel even
maar van jou mijn hele leven!


gulu birgun
seni hergun
gulu soluncaya
seni olunceye kadar sevecegim


Ik geef mijn glimlach aan iedereen,
maar mijn hart
geef ik aan jou alleen...

gulumsemeyi herkese
ama kalbimi sadece sana veririm