google adsense

Geef mijn hart niet terug



Bana kalbimi geri verme son bir hatıra benden sana kırık bir kalp
Bir parçası bende diğeri sende bana kalbimi geri verme
Baktıkça beni hatırla gözyaşlarımı hatırla sen giderken
Ve ölümü hatırla beni anarken
Hatırlıyormusun bilmem ilk tanıştığımız gün
Elinde tuttuğun kırık kalbim pıt pıt atıyordu
Nasıl yanıyordu bir bilsen aşk ateşiydi bu beni büyüleyen
Kalbimi sarhoş eden
Sana da oluyormuydu bilmem
Hiç Ayrılmayacağımızı düşünüyordum
Kim bilebilirdi ki

Bu heyecanlı aşkla yanan kalbin
Birgün parçalanacağını
Kalbimi sana verdim çünkü sana güvendim
Kalbimi sana verdim çünkü
Biliyordum düşürüp kırmazsın onu
Ama onu unutacağın hiç aklıma gelmedi
Bir tren rayı üzerine
Şimdi parçalanan kalbim
Al senin olsun

Geef mijn hart niet terug, een gebroken hart is een laatste herinnering aan mij.
De ene helft is bij mij, de ander bij jou geef het niet terug.
Denk aan mij en m'n tranen toen jij weg ging, herinner de dood als je aan me denkt.
Ik weet niet of je onze eerste ontmoeting nog herinnerd.
Mijn hart die je vasthield klopte zachtjes.
je moest eens weten hoe het brandde het was het vuur der liefde die mijn hart dronken voerde.
Weet niet of jij het ook had, ik dacht dat het eeuwig was.
wie had het kunnen weten dat deze hart brandend door liefde ooit in stukken zou vallen.
Had mijn hart aan joui gegeven, ik vertrouwde je.
Had mijn hart aan jou gegeven, wist je zou het niet laten vallen en breken.
Maar had nooit verwacht dat je het op een trein rails zou vergeten.
Nou is mijn hart in stukken, je mag het hebben.