google adsense

Liefde Smsjes 5

huil nooit om de liefde
de enige die jou tranen verdient
zal jou nooit laten huilen.

ask icin sakin aglama
senin goz yaslarini kazanan kisi
seni asla aglatmaz


Je bent niet lief,
Je bent de liefste!
Je bent niet knap,
Je bent de knapste!
Je hebt geen plekje in mijn hart,
Je bent mijn hart


sen tatli degilsin
en tatlisisin
sen yakisikli degilsin
en yakisiklisisin
kalbimde bi yere sahip degilsin
cunku sen benim kalbimsin


voor de hele wereld
ben je iemand,
en voor iemand
ben je de hele wereld


sen, dunya icin birisisin
ama birisi icin dunyasin :)




tranen van verdriet
want ik ben verliefd
op jou,
maar jij niet op mij
het doet me pijn
dat ik niet bij jou kan zijn

mutsuzluk gozyaslari
cunku sana asigim
ama sen bana degil
senin yaninda olamamak
aci veriyor


er vallen drie tranen over m'n wang
een traan van liefde
een traan van geluk
en een traan die zegt
ik hou van jou xxxx

yanagimdan uc goz yasi dokuluyor
birtanesi asktan
birtanesi mutluluktan
birtaside seni sevdigimi soyluyor



niemand mag het weten,
hoeveel ik van je hou.
niemand mag het weten,
ik leef alleen voor jou


seni sevdigimi
ve sana asik oldugumu
kimse bilemez



Ik kijk naar de sterren
Ik kijk naar de maan
Maar de allermooiste sterren
Zie ik in jouw ogen staan


yildizlara bakiyorum
aya bakiyorum
ama en guzel yildizlar
senin gozlerinde duranlar :)